Klantenservice
Vind een oplossing of contacteer het Pro Darts team
Vaak gestelde vragen
- Bestellingen boven €50,00: Gratis
- Bestellingen onder €50,00: €4,95
Ja, al onze artikelen kan je ook in onze winkel aankopen.
OPENINGSUREN:
- Maandag: Gesloten
- Dinsdag: 13:00 – 17:00
- Woensdag: 13:00 – 17:00
- Donderdag: 13:00 – 19:00
- Vrijdag: 13:00 – 17:00
- Zaterdag: 12:00 – 18:00
- Zondag: Gesloten
ADRES:
Nijverheidspark 5/1
3580 BERINGEN
Parking is voorzien aan de voorzijde van het gebouw “Slotenonline”. De winkel zelf is aan de achterzijde van hetzelfde gebouw, volg de pijlen langs de linkerzijde van het gebouw.
Natuurlijk! Tijdens de openingsuren mag je gewoon binnenwandelen, je moet geen afspraak maken. Je kan wel even op voorhand controleren of de pijlen die je wil testen, op voorraad zijn. Je kan de voorraad van elk artikel steeds raadplegen op de productpagina.
OPENINGSUREN:
- Maandag: Gesloten
- Dinsdag: 13:00 – 17:00
- Woensdag: 13:00 – 17:00
- Donderdag: 13:00 – 19:00
- Vrijdag: 13:00 – 17:00
- Zaterdag: 13:00 – 16:00
- Zondag: Gesloten
ADRES:
Nijverheidspark 5/1
3580 BERINGEN
Parking is voorzien aan de voorzijde van het gebouw “Slotenonline”. De winkel zelf is aan de achterzijde van hetzelfde gebouw, volg de pijlen langs de linkerzijde van het gebouw.
Indien de bestelling werd gedaan vóór 11:30, zal de levering geschieden op de volgende werkdag.
Tijdens het afrekenen van je eerste bestelling, kan je er voor kiezen om een account aan te maken.
Je kan dit in jouw account doen, ofwel tijdens het afrekenen.
Je zal een mail ontvangen met tracking gegevens op het emailadres dat je opgaf tijdens het afrekenen.
We kiezen steeds de koerier die het pakketje op de snelst mogelijke manier bij jou kan krijgen. Dit kan soms verschillen.
Eens jouw bestelling verzonden werd, zal je een tracking mail krijgen van de koerier die jouw pakketje zal leveren. In deze mail kan je dan ook de tracking gegevens vinden.
Momenteel verzenden we enkel naar België en Nederland. Op aanvraag kunnen we echter ook verzenden naar een ander land.
Over het algemeen zullen de meeste bestellingen in 1 pakket worden geleverd.
Bestel je meerdere grote artikelen (bijvoorbeeld surrounds, verlichting,..) dan kan het zijn dat je zending uit meerdere pakketten bestaat. Deze pakketten worden wel steeds samen geleverd, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.
Terugzenden? We doen niet moeilijk.
Retourneren
Alle bestellingen (buiten maatwerk) mogen geretourneerd worden binnen 14 dagen. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour. Meer info over de werkwijze kan je hier vinden.
Let op: zorg er voor dat de verpakking of envelop goed afgesloten is en niet kan open gaan tijdens het transport. Lege verpakkingen worden niet terugbetaald.
Onze excuses voor het ongemak. Contacteer aub onze klantendienst met vermelding van je naam en ordernummer.
Contacteer aub onze klantendienst samen met enkele foto’s van de verpakking en de defecte artikelen.
Helaas is het niet meer mogelijk om je order te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Uiteraard kan je de bestelling altijd nog retourneren indien deze voldoet aan alle voorwaarden.