Klantenservice
Vind een oplossing of contacteer het Pro Darts team
Vaak gestelde vragen
België:
- Bestellingen boven €50,00: Gratis
- Bestellingen onder €50,00: €6,95
Nederland:
- Alle bestellingen: €14,95
Ja! openingsuren:
Maandag, dinsdag en zondag: gesloten
Woensdag en vrijdag:
13:00 – 18:00
Donderdag: 13:00 – 20:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Nieuwstraat 33, 2910 Essen
Ja! openingsuren:
Maandag, dinsdag en zondag: gesloten
Woensdag en vrijdag:
13:00 – 18:00
Donderdag: 13:00 – 20:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Nieuwstraat 33, 2910 Essen
België:
Indien de bestelling op een werkdag werd gedaan vóór 12:00u, zal de levering normaal gezien gebeuren op de volgende werkdag.
Let op! Wanneer je je bestelling plaatst op een donderdag na 12:00u, weet dan dat de levering pas maandag zal plaatsvinden. Weekenddagen, zijn bij onze koerierdienst geen werkdagen.
Nederland:
Houd aub rekening met een levertermijn van 2 tot 6 werkdagen naar een adres in Nederland.
Er kunnen altijd vertragingen optreden bij de koerier, hier hebben wij helaas geen vat op.
Tijdens het afrekenen van je eerste bestelling, kan je er voor kiezen om een account aan te maken.
Je kan dit in jouw account doen, ofwel tijdens het afrekenen.
Vanaf het moment dat de koerier zijn planning heeft gemaakt, zal je van hen een mail ontvangen met trackinggegevens op het emailadres dat je opgaf tijdens het afrekenen.
Deze mail kan je meestal de volgende werkdag in de ochtend verwachten.
Let op! Mocht je je bestelling hebben gedaan op donderdag na 12:00u, dan zal je pas maandag van hen een mailtje ontvangen.
We kiezen steeds de koerier die het pakketje op de snelst mogelijke manier bij jou kan krijgen. Dit kan soms verschillen.
Eens jouw bestelling verzonden werd, zal je een tracking mail krijgen van de koerier die jouw pakketje zal leveren. In deze mail kan je dan ook de trackinggegevens vinden.
Momenteel verzenden we enkel naar België en Nederland.
Over het algemeen zullen de meeste bestellingen in 1 pakket worden geleverd.
Bestel je meerdere grote artikelen (bijvoorbeeld surrounds, verlichting,..) dan kan het zijn dat je zending uit meerdere pakketten bestaat. Deze pakketten worden wel steeds samen geleverd, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.
Ja, wij kunnen je punten verwisselen. Indien mogelijk doen we het meteen terwijl je wacht! Het kan voorvallen dat het ons niet lukt op dat moment, dan kan je je pijlen achterlaten zodat we het doen wanneer het voor ons mogelijk is. Wanneer de punten verwisseld zijn, laten we het je meteen weten. We vragen hiervoor een kleine bijdrage.
Mocht het zo zijn dat je punt afgebroken is, dan kunnen we dit met een beetje geluk ook nog fixen. Is je punt echter afgebroken gelijk met de barrel, dan bestaat er nog een kleine kans om de punt te laten uitboren. Dit uitboren doen we niet zelf, maar we kunnen uw pijlen wel opsturen. Reken hiervoor zeker op meer dan een week dat je je pijlen kwijt bent. Vraag naar de kosten van deze dienstverlening.
Meestal verloopt dit goed, maar het kan gebeuren dat het ons niet lukt. Let op! Wij kunnen je echter niet garanderen dat uw dartpijlen gerepareerd kunnen worden, of dat de reparatie geen sporen achterlaat. Hiervoor kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden.
Terugzenden? We doen niet moeilijk.
Retourneren
Alle bestellingen (buiten maatwerk) mogen geretourneerd worden binnen 14 dagen. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour. Meer info over de werkwijze kan je hier vinden.
Let op: zorg er voor dat de verpakking of envelop goed afgesloten is en niet kan open gaan tijdens het transport. Lege verpakkingen worden niet terugbetaald.
Onze excuses voor het ongemak. Contacteer aub onze klantendienst met vermelding van je naam en ordernummer.
Contacteer aub onze klantendienst samen met enkele foto’s van de verpakking en de defecte artikelen.
Helaas is het niet meer mogelijk om jouw order te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Uiteraard kan je de bestelling altijd nog retourneren indien deze voldoet aan alle voorwaarden.